Pages

2011. november 19., szombat

Születésnap

Nem szeretem Illés Borit. Nem szeretem, mert olyan, mint én. Olyan,, mintha elém állítottak volna egy tükröt, amiben megismerem ki is vagyok én igazából. Hogy milyenek vagyunk? Gyerekek! Gyerekek, akik csak saját magukkal törődnek, akik önzők, lusták, akiket az anyukájuk kiszolgál, de akik még soha egy fűszálat se tettek keresztbe az anyukájukért. Gyerekek vagyunk, akik azt hiszik magukról, hogy már felnőttek.
Utálom Illés Borit, mert ő már felnőtt, mert ő megtanulta mi a felelősség. Utálom, mert lelkiismeret furdalásom lesz tőle. És utálom, mert tudom, igaza van.
De én igazán szeretem Illés Borit, mert ő aztán tud szeretni. És, mert őt egyszerűen nem lehet nem szeretni.
És én IMÁDOM a Születésnapot, mert bár még mindig gyerek vagyok, de Szabó Magda segítségével már egy lépéssel közelebb kerültem ahhoz, hogy felnőjek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...