Pages

2012. január 6., péntek

Egy gimnazista lány feljegyzései 3.

Név: Norin
Kor:17
Beszélt nyelv: magyar, német
Magamról: Tik-tak
Érdeklődési kör:könyvek, olvasás, pörgés, suliújság
Klubtagságok: Moly.hu; Akkor sem tudok rajzolni!;Jalapeno; Még léteznek okos és szép emberek; I luv Máday; Matek órán megnézem hány óra...9:30, megnézem fél óra múlva...9:35

2012. január7.
Na, szuper. Nekem is szünet utáni első hétre kellett lebetegednem. Mintha csak összebeszéltem volna Renivel az SZJG 3-ból. Tényleg még nem is írtam, hogy elolvastam. Muszáj volt végre neki gyürkőzni, mert unokatesómék is rákaptak, és az ő szájukra nagyon nehéz lakatot tenni. Ömlenek belőlük a spoilerek, de olyan lelkesen mesélnek főleg a kicsi, hogy nincs szívem elhallgattatni őket. Csak mosolygok és hallgatom őket, miközben azon gondolkodom, mi lehet az, ami ennyire felspannolta és olvasni kényszerítette őket.Hiszen én is olvastam már az első két részét a sorozatnak, de sose tudtak sokáig lekötni. Mire haza értem már vettem is le a könyvet a polcról, mert válaszokat akartam.
Ismét kinyílt előttem előttem a Szent Johanna Gimi kapuja. Én pedig egy detektív buzgóságával figyeltem, hogy mi lehet annak a csodának az oka, hogy azt a kislányt is a könyvekhez csábítja, aki amúgy nem gyakran olvas végig egy regényt.
Az okok a következők:
  • A fiúk!
  • A nyelvezet. Könnyed, mai. Ők/Mi is  így beszélnek/ünk
  • A jellemek. Mindenki megtalálja bennük saját részének egy darabját.
  • Reni. Kénytelenek vele együtt érezni, hasonló problémáik vannak. Még nekem is.
  • A modern, hiper-szuper iskola.
  • Leiner Laura humora.
  • A napló forma. Ezt mindenki imádja. 
  • A borító. Nekem még mindig a kis matricafigurák a kedvenceim.
Biztos van még más is, de ezek azok, amik engem is arra késztetnek, hogy az újabb és újabb részeket elolvassam. Ám, holnap biztos meginterjúvolom a csajokat, hogy mi az amit a legjobban szeretnek benne. Én például azt, hogy bár egy 15 éves lány hétköznapi napjaiba kapunk bebocsátást, akinek nincs se szuper képessége, se eltitkolt ikertestvére, se egy messzi királysága. Mégis változatos naplót tud írni, mindig történik valami, ami feldobja a szürke hétköznapokat. Az én naplóm például sose lesz olyan változatos, mint Renié. Ezt ne vedd sértésnek drága Naplóm, az ok csak annyi, hogy én nem egy hiper-szuper magánsuliba járok, ahol minden hétre van valami program. És a magánéletem se ennyire zűrös, bár kezd felzárkózni.
Na, de lassan be kell fejeznem a napló írást, mert még ma meg szeretném írni erről a regényről a bejegyzést. Régóta ülök már rajta pedig reci példányról van szó, ezért is jegyzeteltem végig olvasásközben, hogy minél tartalmasabb posztot tudjak majd összehozni.Másolom is a gondolataimat:
-Arnold fent van a MOLYON! Arnold fent van a MOLYON!
-Üdv újra a Szent Johannában.
-Máday már megint túl spilázod, de azért szeretünk.
-Tűzbe a Kamasznevelő kézikönyvekkel!!
-Zsolti imádlak!
-Reni, most komolyan mit eszel ezen a fiún?
-Iskolaújságot akarok írni, és fotózni.
-Ajj már, Virág ne csináld ezt!
-Ez az Kinga, mondd meg a tutit.
-Ha még egyszer meglátom a következő szavakat: menő, laza, cool és az összes többi Cortezre használatos eposzi jelzőt. Fejbe lövöm magam.
-Olvasni kell! A fasorban se vagyok Renihez képest.
-Reni anyukája nagyon idegesítő!
-Arnold csalódtam benned! Árnyéka vagy önmagadnak. Kérem vissza a régi, szellemes, talpraesett Arnoldomat, akit az első részben megismertem.
-Na Reni, kellett nekünk kabát nélkül flangálni szilveszterkor. Most egyszerre nyomhatjuk az ágyat.
-Ez a Reni nagyon vicces mikor büntiben vannak.

Remélem ezek segítségével sikerül majd egy összeszedni a kósza gondolataimat. Mindjárt megyek is a géphez, de előtte még feltöltöm a Klastrom titkát az ebook olvasómra. Annyira örülök, hogy végre meghozták, hát még annak, hogy ez végre működik is.

Borító: 5/5- Először mikor képen láttam húztam rá a számat, de élőben sokkal jobb. Na, és persze a figurák*.*
Stílus: 5/3.5- Könnyed, fiatalos, de a "hüvi"-től például a falnak másztam. Utálom ezeket a rövidítéseket főleg miután észrevettem, hogy én is egyre gyakrabban használom őket.
Könyv: 5/3- Az első kettő jobban tetszett. Reni hosszúra nyúlt hullámvölgye kicsit nyavalygósra sikerült és én is kicsit nyűgös lettem tőle. Még mindig az vagyok...
Kakaós csiga: 5/2- tényleg nagyon beteg lehettek, ha még az anya féle extra kakaós csigát se kívánom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...