Pages

2012. január 15., vasárnap

A fecsegőposzáta

Alig vártam, hogy folytathassam a történetet.Nem bírtam letenni, és majd megőrültem mikor egy kis technikai malőr miatt szüneteltetni kellett az olvasást. (Konkrétan 23 oldal hiányzott a Futótűzből)
Akárcsak az első részt a folytatásait és végig izgultam. Közben folyamatosan gyártottam az összeesküvési elméleteimet. A kiválasztott felét pedig végig bőgtem. 
Nagyon vegyes érzésekkel fejeztem be a Viadalt. Egyszerre utáltam, ugyanakkor imádtam.
Két nap kellett ahhoz is, hogy kiheverjem a sokkot, amit Collins története okozott. Most már fanatikus rajongó vagyok. Minden vágyam egy fecsegőposzátás kitűző. Már nagyon várom a filmet is. (A moziban hátha osztogatnak majd kitűzőket) Addig is ezt hallgatom nap, mint nap és az ebayen lesem a jobbnál jobb fecsegőposzátás cuccokat. Ja, és ezen a képen mosolygok. Ő egy igazi győztes!

1 megjegyzés:

  1. Hi Norinkonyv, good blog! But if you want change your graphics we have a Free Blogger Template for you! Go on:
    http://www.graphicssouffle.com/
    See you soon.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...