Pages

2011. november 19., szombat

Drága Nyakigláb Apó!

Related Posts with Thumbnails

Találd ki mit csináltam ma egész délelőtt! Na, kitalálod? Nem mi, hát akkor szabad a gazda. Neked címzett leveleket olvasgattam. Sose találtad volna ki, ugye? Nem tudom, miért teszek fel neked kérdéseket, sosem válaszolsz rájuk, és Judy-nak se válaszoltál (Ő az a lány, aki a leveleket írta,de nem is tudom minek mondom ezt neked, hiszen ismered) Na, szóval mint, ahogy említettem a leveleket egy Judy nevű lány írja, akinek nem is ez az igazi neve, hanem a Jerusha, de ezt nem szereti. Nem csodálom, borzalmas. Ezt a nevet az otthonban adta neki az utálatos Mrs. Lippet. Ugyanis Jerusha/ Judy árva, sosem ismerte a szüleit. Egy nap egy titokzatos pártfogó, ez te vagy ugyebár, pártfogásában veszi. Ez az emberke, akinek , olyan hosszú végtagjai vannak, mint egy póknak, fizeti Judy tandíját, meg zsebpénzt add neki (nekem is adhatsz:)) Cserébe csak, annyit akar, hogy Judy minden hónapban írjon neki levelet, mert ezzel javul a fogalmazás készsége (nekem is több levelet kéne írnom), és az nagyon fontos, mert Judyból írót szeretne faragni  mindezt , név és válaszok nélkül. Arra kéri Judyt, hogy szólítsa csak nyugodtan Mr. Smith-nek, de végül magassága, és hosszú karjai miatt a titokzatos pártfogóból Nyakigláb apó lesz. Emlékszel már, Apóka?
Nagyon-nagyon megkedveltem Judyt, szeretem a stílusát, a becsületességét, cserfes száját. Irigylem, mert annyi sok könyvet olvas olyanokat, amiket én is nagyon szeretnék, és el is fogok, és majd mikor elolvastam őket, újra neki veselkedek a leveleknek, és össze hasonlítom Judy és az én véleményemet, majd megírom, hogy mire jutottam, azért is irigylem, mert ismer téged, Apó, de nagyon nem volt szép tőled, hogy olyan sokáig játszottál vele, ő azonnal megbocsátott, én nem biztos, hogy ilyen hamar megtudnék. De igazából meg is esett a szívem rajta, szegénynek csak te vagy, én meg milyen gyakran panaszkodok neked csak, azért mert a tesóm megint kérdezés nélkül bement a szobámba, Judy bezzeg mindent megadott volna azért, hogy kistestvére legyen. És Judy is irigykedhet, az én fenomenális sorok között olvasó tehetségemre, mivel én már a levelek felénél, sejtettem, hogy ki vagy, és mikor kiderült, hogy igazam van, öröm táncot jártam a szobámban. Jó kis detektív lenne belőlem. Mit szólsz hozzá, Drága Apó? Szeretnéd, ha detektív lennék. Mennyire izgalmas életem lehetne már, lehetnél az én Dr. Watsonom, na mit szólsz?Mikor végeztem a levelekkel, össze szorult a szívem, hogy búcsút kell mondanom neked és Judy-nak. Nagyon élveztem az olvasást folyton azon vettem észre magam, hogy mosolygok,  mosolyognom kellett a leveleken, annyira aranyos, és közvetlen volt Judy, és a leveleket díszítő rajzokon ,nagyon tetszettek, bohókások voltak, mégis szívhez szólóak, bár az biztos, hogy Judy jobban teszi, ha az írásnál marad. Most mondhatod, hogy én beszélek, aki szinte az egész osztályban a legrosszabb rajzból. És jogosan mondod mindezt, ugyanis én nem tudnék, olyat rajzolni, mint amilyen rajzok a levelekben vannak. Mikor Anya szólt, hogy menjek le krumplit pucolni, nagyon mérges voltam, hogy ott kell hagynom, de ilyen gyorsan még sosem pucoltam krumplit, rekordot döntöttem, és már rohantam is vissza hozzátok. Most úgy érzem, hogy Judy-val a legközelebbi barátok vagyunk. Neked meg kedves Apó azzal a vallomással tartozom, hogy beléd zúgtam, bezony. Szerinted ez normális, hogy minden könyvben van nekem egy legjobb barátom, és a legtöbb könyvben még szerelmesem is. Válaszolj kérlek, ha kell a titkároddal, de nekem erre tudnom kell a választ  és, ha már erre válaszolsz, a többi kérdésemre is válaszolhatsz. Jaj Apókém nem tudok tőled elszakadni, nem akarom a leveleket visszaadni, de képzeld el, hogy aki a leveleket könyvbe foglalta az utolsó oldalakon hagyott egy-egy ajánlót, az ajánló Sally( tudod ő volt Judy lakótársa a kollégiumban), leveleiről szólnak. Ki is akartam venni a könyvtárból, de lejárt  tagságom, és haza kellett hoznom azt a kis adatocskákat tartalmazó lapot alá íratni a szüleimmel, de holnap iskolából haza fele, beugrom a könyvtárba és kihozom, remélem fogok majd rólatok hallani.
Örökké a tied
Norin

ui.: Nagyon tetszett az, mikor Judy franciául írt neked, lehet, hogy én is fogok majd neked németül, meg angolul is írni. Mit szólnál egy angol, német, magyar egyvelegnek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...