Pages

2011. november 19., szombat

Ara-para

Végre magyarul is megjelent Meg Cabot nagy sikerű trilógiájának utolsó kötete Locsifecsi királynő férjhez megy címmel, és förtelmes borítóval. Bár a második rész nem aratott nagy sikert, az utolsó mondatnak hála blogunk első számú bloggere már alig várta, hogy megkaparinthassa az utolsó egyben befejező kötetet. És erre a Könyvfesztiválon adódott is lehetőség. Most meg már elolvasottan fekszik az orra előtt, és arra vár, hogy tulajdonosa postoljon róla. Na, ez rajtam ne múljon, legyen csak meg a kívánsága.
A történet ugyanott folytatódik, ahol a második könyv, olyan álnok módon félbe maradt. Egy kis emlékeztető, azoknak, akik olvasták a második részt: Lizzie kirúgta Luke-ot, mert az eljegyzési gyűrű helyett egy varrógépet ajándékozott neki. Lizzie fogta magát, és a munkahelye feletti kis albérletbe, ahova Chaz, Luke legjobb barátja, segítségével sikerült beköltöznie, de ez még nem minden mivel Lizzie nem akart egyedül menni ügyfele káprázatos esküvőjére megkérte Chazt, hogy kísérje el, és ott egy-két forró csók is elcsattant, másnap mivel Lizzie mielőtt bármi történhetett volna elaludt. És ez volt szerinte a szerencséje, ugyanis másnap reggel Luke kopogtat az ajtaján és kéri meg a kezét a bibi csak az, hogy közben Chaz fent Lizzie ágyában az igazak álmát alussza. Itt van vége a második résznek, a harmadikban részben Lizzie elfogadja Luke házassági ajánlatát, de nem biztos benne, hogy jól döntött eluralkodik rajta az ara-para, és jönnek a kiütések.
Bloggerünket faggatuk a könyvről.
Norin kérdez: Hogy tetszett a Locsifecsi királynő férjhez megy?
Norin válaszol: A Locsifecsi királynő New Yorkban után alig vártam már, hogy elolvashassam a harmadikat, nem hittem el, hogy ilyen vége legye egy könyvnek, pedig általában szeretem a befejezetlen történeteket, amik a képzeletre bízzák a folytatást, de itt valahogy ez nem volt szimpatikus, ráadásul annyira elhúzták a kiadó megjelenését, hogy már nem izgatott a történet folytatása. Az elején nem nagyon tetszett a könyv, idegesített Lizzie hülye liba nyavalygása meg, hogy senkire nem hallgat, legszívesebben bebújtam volna a könyvbe és megmondtam volna neki, hogy mi hogy van, és mennyire vak. Ráadásul most már l annyi Cabotot olvastam, hogy az első fejezetekből tudom, hogy mi lesz a történet vége Happy End mi más. De aztán a közepénél a történetben egy kicsi, de jelentős fordulat következik be, amivel Meg életemben először meglepett, és innentől már faltam a könyvet, bár szomorúság is volt bennem, de aki meg szeretné tudni, miért olvassa el a könyvet.
N. k.: Ki volt a kedvenc szereplőd?
N. v.: Egyértelműen Nichols nagyi. Imádom azt az iszákos, és sorozat függő nénikét, aki meg mondja a frankót, rengeteget nevettem a beszólásain.
N. k.: Luke vs. Chaz
N. v.: CHAZ egyértelműen, vicces, férfias, és számomra olyan macis. Bár az első rész után Luke volt az álompasi, de ez már a múlté. Ő túl TÖKÉLETES.
N. k.: Ebben a könyvben is, mint minden locsifecsiben vannak az egyes fejezetek előtt  különféle tanácsok, és történetek. Itt a mennyasszonyok kaptak tanácsot, és az esküvő története volt bemutatva, hogy tetszettek?
N.v.: Volt néhány dolog, ami teljesen hidegen hagyott, de egy két dolog nagyon érdekes volt. Pl.: Én sose, hogy miért hordják a jegygyűrűt a balkéz negyedik ujján, most már tudom, hogy azért mert ez az új van a hiedelem szerint összekötetésben a szívvel. Ki hitte volnaJ De szerintem a legjobb kis kiegészítő az első részben Lizzie szakdolgozata volt, az még vicces is volt. A második részben viszont, mikor nézegettem az esküvői ruhákat azon vettem észre magam, hogy azon gondolkodom nekem vajon, melyik állna a legjobban:P
N.k.: Mi a véleményed Lizzie-ről?
N.v.: Néha idegesít a nyavalygása, kicsit buta, de mikor végre a sarkára áll, jó fej csajszi, de néha megmondtam volna a magamét. Ráadásul rokon lelkek vagyunk. Én se tudok lakatot tenni a számra. (Az én kedvenc Cabot hősnőim azok, akik bár mikor seggbe rúgják a bunkó srácokat, lásd Jess a Hívószámból)
N.k.: Ha egy egytől tízes skálán kellene értékelned a könyvet, mennyit adnál neki?
N.v.: 7,5 felett, mert a végére nagyon belejöttem, és mert Meg Cabot könyveivel repül az idő, és kikapcsol, de az a baj velük, hogy nem maradandóak.
N.k.: A három kötet közül melyik tetszett a legjobban.
N.v.: Még mondog az első a legjobb: vicces szórakoztató, és még most is emlékszem belőle szinte mindenre. Az a legeredetibb.
Íme, a helyezések: 1. Locsifecsi királynő
2. Locsifecsi királynő férjhez megy
3. Locsifecsi királynő New Yorkban
N.k.: Köszönjük, hogy időt szakítottál ránk, de most már aztán irány olvasni!!!!
N. v.: IGENIS!!:D
Különkiadás
Nichols nagyi tiszteletére:
Az álompasi Byron Sully. Sok-sok csókot küld nagyikám♥♥
És akkor most zúzzon az AC/DC csak most csak neked Nichols nagyi:
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...